Chcesz porozmawiać o Bogu? Wyjaśnić wątpliwości dotyczące wiary? Poznać ludzi niewstydzących się swojej religii?

Zapraszamy na spotkania w każdy poniedziałek o godz. 19.30. Ruszamy juz od października!

środa, 30 października 2013

Pocztówka z wakacji – Święci z obrazka zdjęci!


We wrześniu tuż przed rozpoczęciem roku akademickiego postanowiliśmy pojechać na weekend do lasu. Miał to być czas rekolekcji, modlitwy, ale także integracji J Mamy od tego ludzi! Wybrało się z nami parę nowych twarzy – Ola i Paulina. Duch Św wieje skąd chce i gdzie chce ;)


Odwiedziliśmy sąsiedni drewniany kościółek w Wierzenicy, zostaliśmy oprowadzeni przez ks Przemysława Kompfa. Dziękujemy bardzo mocno za serdeczne przyjęcie o dość późnej porze i możliwość modlitwy przed Wierzenicką Panią. Wspólne posiłki, modlitwa, gra terenowa, bł Chiara Luce, konferencja ks diakona Jarosława, piosenka Święci z obrazka zdjęci, Eucharystia w parafii Św Krzyża i obstawa Liturgii (dziękujemy za ciepłe przyjęcie i okazany entuzjazm), świetlisko – to wszystko nas spotkało i pozwoliło zbliżyć się o krok do Nieba! Okazało się, że świętość jest w naszym zasięgu J Jezus nas poprowadzi. Rozpaleni jego Duchem, stworzyliśmy utwór, który stał się niejako hymnem tego wyjazdu. Oto on:




Paulina tak o tym wszystkim mówi:

Długo zastanawiałam się, czy w ogóle pojechać na dni skupienia do Kobylnicy. Choć planowałam dołączyć do DA Wilda , to bardzo obawiałam się tego wyjazdu. Przede wszystkim dlatego, że prawie nikogo tam nie znałam. Jednak doszłam do wniosku, że skoro tak długo czekałam, aż wreszcie będę studentką i będę mogła należeć do jakiegoś duszpasterstwa akademickiego, to muszę pojechać i nie żałuję swojej decyzji! Czuję, że znalazłam wspólnotę dla siebie. Ludzie, których poznałam są bardzo pozytywni i otwarci na nowe osoby. Spędziliśmy miło czas grając w siatkówkę, gry planszowe, biorąc udział w grze terenowej oraz układając własną piosenkę pt. „święci z obrazka zdjęci”, która nawiązywała do tematyki wyjazdu. Wiele także dały mi konferencje i rozmowy, dotarło do mnie, że święci to nie osoby bez grzechu, lecz takie, które potrafią przyznać się do popełnionego błędu, nawrócić się i swoim życiem świadczyć o Chrystusie. To właśnie do świętości powołany jest każdy współczesny chrześcijanin, czyli także ja, choć osiągnięcie jej wymaga wielkiej wiary, poświęcenia, zaufania Bogu i niesienia swojego codziennego krzyża. Cieszę się, że poznałam ludzi, którzy nie wstydzą się swojej wiary. Można się z nimi świetnie bawić, śmiać i żartować, ale przede wszystkim wspólnie modlić i wzrastać w wierze.

Kolejne wyjazdy jeszcze przed nami. 
Czuwajcie!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz